Mumma

Denna dagen har fan vart helt underbart najs.. Typ allt har gått som man velat..
Gick upp vid åtta eftersom snubben som skulle fixa skåpsluckor skulle komma hit och mäta de gamla.. så tills han kom satte jag mig ner och läste den ena av dagens texter inför seminariet, vilken var helt okej. Efter att han vart här och sagt att det typ tar tre veckor! innan jag får de nya (trodde det skulle ta sex!) så läste jag den andra texten, handlade om etnicitet, och var jätteintressant! Så den gick jävligt lätt!
Åkte till skolan, väl förberedd inför seminariet och tyckte att det för en gångs skull skulle bli kul, vilket jag inte blev särskilt missnöjd över, för idag var det riktigt intressant.. Fick typ "lösa" ett fall med hjälp av det vi läst i litteraturen. Var riktigt roligt!
Åkte hem i ösregnet (okej, det var nog det enda som gick fel!), satte mig ner och plugga som ett fån igen och efter någon timme belönade jag mig själv med några avsnitt Heroes (säsong 2, har ju inte sett den :S). Blev hungrig, tänkte fixa lite mat och klämde till på stort, kyckling och pasta, asenkelt men jävulst gott! Så som sagt, lyckad dag!
Blev precis också hundvakt över natten, så denna natt ska jag och sasha ligga och mysa, ska bli najs :D

Soppatorsk farbror Torsten!

/Gurksallad

(Få be om ursäkt för det oerhört mogna inlägget igår:P)

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0