Vattenflaska

Idag gick jag upp klockan sex, var fruktansvärt tidigt och jävligt kallt!
Drog ut till stallet och stack ut en riktigt go tur i skogen, älskar verkligen att komma ut i skogen sådär på morgonen, när det är lite ruggigt.. helt underbart!

Åkte bussen hem och fick höra något utav det roligaste jag hört på länge;

Två überbloderade tjejer i 15 års åldern sätter sig på sätet framför

-alltså jag köpte ett nytt nagellack, du ska bara se det alltså, så jävla ballt, rosa och typ lila i. Asså du ska se. Guud!
-Ååh vad gulligt! Ska du ha det på dig i helgen eller?
-Hallåå!! Det är väl klart! Så fräscht asså! Jo förresten vet du vad jag precis kom på?
-Nää??
-Asså, fatta vad weird det är att man har fem tår, tänk om man hade haft fyra, hade inte det vart MYCKET! snyggare elle? Eller typ sex, jag menar allt handlar ju om sex ändå!
-Aa faktiskt! Men asså, om man hade haft sex tår, då hade man ju tvunget haft sex fingrar också, hur weird hade inte DET vart?


Där sprack jag av asgarv och blondinerna tittar bakåt och ger mig världens mördarblick. Kändes som om man var med i ett tv-program eller något. Riktigt kul var det i alla fall!

Träffade söta Amanda en stund på eftermiddagen, var riktigt trevligt. Tog det lite lugnt ett tag när hon åkt hem,  åkte sedan för att möta Emma för vidare drag till Green för att spela lite Fifa med grabsen. Var riktigt kul, hade nog världens mest udda spelstil, men det funkade bättre än för vissa andra.. och helt sist kom jag ju inte ändå..
så min grej var inte heller att vara sämst.. så nu fortsätter sökningen efter den!

Hej hopp, i morrn blir det bowling!

//Köttfärssås

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0