DÖMD- 2010

Är helt död idag. Vaknade klockan ett och är fortfarande helt borta. Sminket över halva ansiktet, håret i stora tovor och kläderna slängda överallt. Ser typ ut som ett monster med väldigt dålig ordningsförmåga. Oh Yes!

Helgen ja... kravall i torsdags, hade skitkul. Träffade på en himmelens massa människor man känner och bara sprang omkring som vanligt. Är bäst på att hitta folk som man sedan tappar bort, men aja, that's life!

Fredag morogn, helt död. Sover lääänge.. bakis som fan! Går upp och handlar, får huvudverks som fan, lägger mig och sover.. går upp igen. Går awesome denna gång. Drar till förfesten innan middlingsrundan. Är nykter innan rundan, onykter efter. Kaaan bero på fulvinet och alla shottar..! Chillar bakom c-huset, träffar folk ovh har jävligt trevligt. Drar till Hg, träffar ännu mer folk och drar hem. Oerhört duktigt, runt typ halv ett.. känner att jag är på g!!

Sedan tävlingen igåår! Börjar förfesten vid nio, tävling vid 11. Får vänta ett jävla tag men sedan gick det snabbt! Vinner på något konstigt sätt matchen (Dart för er som inte visste). Jag är värdelös. Börjar som sagt på 301 och går neråt, när jag har 250, har min motatåndare 3. Haha naajs tänker Kristin, som bara vill dra. Då vinner man ju inte i alla fall! Men på något sätt lyckas hon ändå. Säger att det var rätt spännande. Min motståndare var inte ett dugg glad, tvi för honom!

Mellanfest innan sittningen, sittning som var någotlunda, inte den roligaste direkt och sedan eftersläpp. Inte heller den roligaste.. Men man kan inte får allt här i livet!

Nej, nu blir det slappardag. Får se om man orkar ta en vända ner till hemköp.. eller kanske inte.. äsch, det löser sig!

//Mjölkchokladspapper

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0