Klockram

Tjhit vad jag älskar att det är sol typ 7 dagar i sträck! Sjukt vad glad man blir av bara en sådan grej, ljust på kvällarna och varmare i luften. Vinterdimman är försvunnen djupt inne i urskogen och kommer aldrig åter....
(Eller i alla fall inte på ett tag, Oh Nej!)


Hade en mycket produktiv dag igår, hade föreläsning mellan 10 och 12, med en rätt spännande föreläsare, som vägrade oss rast av anledningen att hon visste av erfarenhet att hon inte var en entertainer så hälften skulle då gå.

Bra självkänsla det där! Ett annat upplägg på föreläsningen kanske?


Var och käkade glass på bosses med Lisa, Klara och John efteråt, mycket smarrigt. Helt klart värt en tusenårigföreläsning för den glassen!

Satte mig och läste Säljö när jag kom hem också, känner mig oerhört duktig. Har en tredjedel kvar, så nu är det väl bara att köra på. Tänkte göra skiten idag också. Enormt tråkig, men är säkerligen bra till tentan (har jag hört i alla fall!)

Tog en vända förbi Emelie och gjorde pistoler inför Lördag också. Så jävulskt snygga, akta fötterna, här kommer kulor ryka! Börja tagga inför kvällen och helgen kanske? Jaaaappppsss!!! (Ja efter Säljös dejt förstås!)

Nej, nu ska vi här sätta fart, mot bordet, tjohej!

//Glas med satsumas

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0