Om ingen gillar, får jag väl gilla det själv

Andra vfu-dagen avklarad. Har suttit och försökt få in matte D i skallen, vilket inte är allt för lätt.. Repetition, repetition och repetition, det enda som fungerar... OCH... jag ska ha lektion i skiten på torsdag, känner att det kommer gå super! (Eller möjligtvis inte)

Hade skola mellan 8 och 5, vilket betyder tåget till Mjölby tio över sju, vilket betyder bussen från ryd halv 7, vilket i sin tur betyder uppstigning kvart i sex.
Kontentan blir; Kristin mycket trött!

Att jag spillde päronsoda över hela nyduschade mig och halva datorn är ingen höjdare det heller... men bokade biljett hem på torsdag har jag gjort i alla fall! Duktigt!

Nej, nu blir det läggdags! Natti natt

//Päronsoda

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0