Potatispress

Korr korr.. ekorrrrrrre!

Ny dag, ny vecka, ny måndag! Hipp hipp hurra! För det är någons födelsedag!
Ingen aning om någon som fyller år, men grattis i alla fall!

Och grattis till alla som njutit av denna oerhört sköna dag! Utomhus. I solen. i värmen. För det har inte jag. Eller jo till en liten del kanske, cyklade ju till campushallen fram och tillbaka. Var på coreboll med Anna, mycket jobbigt och gjorde antagligen mycket fel. Men skit samma, huvudsaken är ju att man svettas (och kanske tränar rätt muskler, men det tar vi en annan gång).

Har haft en dejt med Säljö också. Mycket sagt, lite förstått och ett oerhört trögflytande samtal. Kände att det var något av en envägskommunikation. Han pratade och jag lyssnade. Tror inte jag kommer ha mycket att säga i morgon när vi ska diskutera denna dejt. Men ska bli intressant att se vilken vändning Leif väljer denna gång!

Har hört det är trubadurkväll på [Hg] ikväll, drar nog dit en sväng Emelie och sen lagmys och planering inför DÖMD... eller rättare sagt, lagmys med deras lag. Mitt lag skulle tydligen inte klä ut sig.. Äsch skit samma, kan vara lite egen i vilket fall som helst!

Ha det bäst!

//Korvstoppare

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0