systemhögtalare

Så sitter man här igen och känner precis samma sak som man alltid brukar, hemma är hemhemma! och hemhemma är hemma. Finns inget som slår det! Inte alls!

Har efter en mycket lång dag som sagt äntligen kommit hem. Hade vfu i Mjölby idag som resten av veckan.. var väl halvkul. Höll i min matte D lektion, som gick åt pipsvängen. det var inget kul alls, nej inget alls. Är väl på sitt sätt skönt, för då visar der ytterligare att mitt beslut är rätt. Hade varit jobbigare om det vart tvärt om. Blä åt Vfu helt enkelt. Ska hålla i en genomgång av Matte C inför något slutprov på måndag, känns inte helt ok, men det får väl gå. Snart slipper jag det! Oh Yes!

Brors student i morrn, lär ha saker hela dagen. Ringa jobb på förmiddagen? ja visst!

sleep tight

//Musklick

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för beslut, har du ändrat inriktning? nu är jag inte alls med i svängarna som du märker, iofs inget ovanligt haha :) hoppas du får en toppenhelg! KRam

2010-04-30 @ 06:58:31
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: hanna

aah gissade nästan på något sånt, det blir nog bra hur du är gör, huvudsaken du känner efter och inte bara gör för att göra! :) Du kan ju alltid komma hit på ett litet break och låta tankarna klarna ;)

Ja för tillfället är det toppenväder, hoppas det håller i lite till. Kramar i massor

2010-04-30 @ 13:37:44
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0