Bashögtalare

Idag är det måndag!

Får säga att denna lediga dag börjat oerhört bra, nygräddade våfflor till frukost är aldrig helt fel. Ska iväg till visingsö med sis och moster om några timmar också, ska bli trevlans trevlans!

Hade en för jävligt jobbig dag igår, bakis som fan och orkade i princip inte med någonting. FAST.. man har väl sig själv att skylla. Dricker man för mycket alkohol dagen innan är felet bara ens eget.. om man nu vill säga inte blivit itvingad sig denna alkohol.. MEEEN.. det blev jag inte!

Kravalentine då.. var helt okej.. kanske inte den mest lyckade kravall, kan iofs bero på alkoholmängden jag nämnde tidigare!?.. men hade rätt kul några tag i alla fall! Äsch skit samma.. trevlans var det ändå!

Nej, nu ska jag försöka göra klart gruppuppgiften jag tagit på mig att fixa.. inlämning idag!

Sedan ska jag fortsätta att bara njuuuuta! Städa Gottfridsberg? Får bli ett senare pådrag!

//Skostövel

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med du... Kravallen var trevlig, men inte mycket mer... Vi åkte hem tidigt faktiskt! Men det va kul att träffa dig! =)

2010-02-15 @ 12:35:41
URL: http://lillgurka.webblogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0