Det snöar, typ!?

Vaknade idag och var på skitbra humör, konstigt värre.

Okej, nu låter det som att jag aldrig är på bra humör, vilket kanske inte stämmer, för det är jag ofta. Otroligt nog. Men att vara på oerhört bra humör utan anledning, det händer inte särskilt ofta. Det oerhörda alltså, inte det braiga!

Dock stör jag mig oerhört mycket på musen som inte vill rulla ordentligt. Den stannar när jag vill ha tjockare text, kanske skaffa en musfälla?

Har vart i skolan hela dagen, okej hela dagen för mig, inte en teknolog.. alltså mellan 8 och 3, vilket typ är hela dagen. Jag är glad jag går det jag gör. Fritid är jävligt gött!

Har plockat iordning på rummet också, mycket trevligt. Fick en släng och bara började, så nu är det skinande rent.. eller typ.. eller nästan.. eller jaa iordning typ i alla fall! Okej, papprena och kläderna från golvet är borta! Nöjd?

Ska ut i morrn, ska bli rajbrajb hoppas jag. Brukar väl inte alltid bli det, men nu hoppas vi på det bästa. Jag är på g, på språng, på suphumör!

Gokväll yxskaft!

//Rosa hårspraysflaskor


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0