Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!

Idag har liten blivit gammal...

...eller ett år äldre i kroppen men inte i sinnet.. eller hur man nu säger.
I alla fall, nu är man 22 tydligen, dags att växa upp månntro? Äsch skit samma, bättre att vara omogen tills det är dags att inte vara det längre.

Har haft en myspysdag.. förutom några timmar i skolan och så.. Fika och mys med mina kära vänner.. alltid lika trevligt. Hade myskväll med Emelie också, kollade på Coyote Ugly.. var riktigt skönt att bara ta det lugnt, speciellt med tanke på att man har föreläsning vid 8 i morrn bitti..

MEN..
på lördag är det kravalentin och Kristin har tagit ledig på söndag.. så nu jävlar är det bäst att man får valuta för det! Nej men det ska bli kul, hoppas jag! Börjar bli taggad, så det kan inte gå annat än jättefel! NAJS!

Nej, nu ska jag nog försöka komma på något vettigt!
Puss på min kära syster tillbaks! You know what I mean :D

Tjohopps!

//Häftklämma

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0