lila ankfot

Upptäckte precis att jag har två skrivhål i min garderobsdörr. Spännande!
Det kan inte annat än undras varför man har dem där, verkar vara ett väldigt konstigt ställe att skruva upp två skruvar på, men aja, ska nog inte analysera allt för mycket!

Har jobbat hela helgen, gått relativt smidigt ändå. Väldigt skönt att fått Alexandra att jobba med, hade varit jobbigt att fått någon mindre rolig, någon som börjar på M och slutar på it.. resten får ni klura ut själva!

Fixade det sista i Gottfridberg också, så nu är det bara att åka ner till stan och lämna nycklarna. Oerhört jobbigt att de bytt ställe från Ryd, hade vart betydligt enklare.

Har typtyp bestämt med min underbara vän Agnes att åka ner till Kalmar och hälsa på om tre veckor, ska bli oerhört trevligt och skönt med lite miljöombyte. Känner att man behöver lite frisk luft nu!

HeppHepp, tror minsann jag ska sätta på en film och gosa ner mig i soffan med en kopp te!

Är väldigt ensamt i lägenheten without my friend Cissi, känns mycket konstigt, sjukt hur snabbt man vänjer sig vid en annan person! Men men, she'll be back soon!

Ha det bäst!

//Bokpärm

Kommentarer
Postat av: Anonym

du anar inte vad jag funderade över "skrivhål" innan jag läste vidare och förstod :P Kramar

2010-03-01 @ 08:13:58
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0