Service Unavailable

Idag har varit en allmänt skum dag.

Vaknar av världens konstigaste dröm, blir jagad in i ett svart hål och är rädd som fan. Helt plötsligt blir det ljust och jag är inne i ett hus. Springer upp på taket som helt plötsligt är en klippa över en stad, fortfarande jagad. Hoppar ner för klippan och kan helt plötsligt flyga. Och är lättad som fan.

Helt skumt, vet inte riktigt vad jag ska tro, men äsch, något filelurt är väl i görningen.

I morgon är det åtta år kvar tills man är trettio, rätt intressant att tänka på. Undrar hur livet ser ut då och hur man är som person. Känns inte som att man har mognat ett skit de senaste åren, men tänker tillbaka för åtta år sedan, då var man fjorton. Så okej, lite har väl förändrats!

Var även ute i stallet en sväng, fick en sådandär lycklighetskänsla på bussen och kunde inte sluta le. Älskar när sådant händer, när man inte har någon aning om vad som gjort en glad. Helt underbart!

Sitter och myser framför Hundtricket med Cissi och Charlie, men dom ska gå och lägga sig, så jag tror jag ska börja hamra och spika lite. Kanske packa upp någon låda eller två..

Hörs när jag orkar!



"Fattar du inte att jag är så jävla kär i dig" - Hundtricket.
Tillägnat min kära syster!

//Vitamintablett

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Puss på dig med knäppis. Snyggaste kortet du hittat också. Grattis igen förrsten.

2010-02-10 @ 15:20:11



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0