Shoppa sönder lönen får en på bra humör

Idag är jag på jävligt bra humör får jag faktiskt ta och erkänna! Kan i och för sig bero på att jag shoppat loss som en galning för första gången på typ ett halvår. Helt underbart! Ska försöka spara den större delen av det som är kvar nu, ska bli spännande att se hur det lyckas!

Har varit i skolan typ hela dagen, vilket i största del varit helt i onödan.. eller njaa.. har ju i och för sig hunnit med att läsa lite texter och så.. men föreläsningen som jag lyckades pallra mig upp till klockan 8 i morses var åt skogen kass. Typ den sämsat som vart. Där får man för att man är duktig student.. jaaaaa!

Sen tänkte jag dra på valinfon vid 3, vilket också visade sig vara totalt onödig. Känns kul, att när man för en gångs skull bestämt sig för att vara seriös angående skolan, så får man inget för det. nehej!

Fick i alla fall tillbaka tentan, men där fick jag ingen kommentar där heller. Förhoppningsvis var den för jävla bra så hon inte hade något att kommentera! Känner mig typ bäst som fick ett vg, med tanke på tiden jag la ner! Yeeeeees!

Sen gjorde jag typ världens godaste pastasås också, det var inte heeelt fel kan jag säga!

Näe, nu ska jag se till att börja plugga inför morgondagen.
Den språkliga miljön is nothing at all! (Typ att se fram emot alltså!)

//Gaffelkrok

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0