Flöjtskaft

Sitter och funelurar över det mesta och har kommit fram till att jag egentligen inte har ett skvatt att skriva om! MEN! Skit samma, för ärligt talat är det väl vad livet går ut på, veta en massa värdelös skit som egentligen inte har någon betydelse alls! Såå.. därför fortsätter jag helt enkelt på mitt lilla spår, tjoflej!

Har haft skola idag också, jävligt mycket skola på sistone; Ich weiss!
Men i alla fall, hade sista seminariet för språkliga, vilket betyder;
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

(Eller typ nästan, handledning i morrn i typ en halvtimme, men det räknar jag bort!)

Ska köa inför lagsläppet till Suntrip i morrn också, får hoppas vi får biljetter, för det kommer bli grääääjt!

Kollade igenom en massa gamla bilder, eller ja gamla och gamla, äldre än en vecka i alla fall och eftersom jag fick klagomål för att jag inte hade några bilder tänker jag nu lägga upp några, sååååå.. NJUT medans ni kan!

Två från Kravalentine 2010:



Och en från Dömd -09




//En konstig människa

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0