vit sovrumsvägg

Sitter här i kylan och längtar efter sommaren.
Efter en så fruktansvärt härlig ridtur på sommarkvällen, när solen håller på att gå ner och det är precis så lagom varmt. En sommarkväll när man kan åka ner till sjön och ta ett kvällsdopp direkt efter ridturen. Åka ut till en sommarstuga med kompisar och bara slappa och ha kul. En sommar för flera år sedan, när allt var betydligt lättare. En sommar hemma i Lisch. I sommar tänker jag vara hemma betydligt mer än förra sommaren. Jag längtar hem, något helt otroligt!

Börjar verkligen tröttna på snön nu, det värsta av allt är att den säkerligen kommer ligga kvar ett jäkla tag till och att det slutar med att sommaren bli skitful, bara för att snön ovh kylan ligger så länge. Det vore inget kul alls!

Har fixat biljetter till Suntrip, så nu jävlar ska här tävlas! Ser fram emot som in i! Ska ha så jävla kul så det finns inte, måste bara stå ut med jobbhelgen i helgen först. Usch, börjar tröttna som fan, ska bli så fruktansvärt skönt att bli färdigutbildad och få ett jobb man förhoppningsvis trivs med. Något så oerhört! Men ska ju egentligen inte klaga, för utan jobbet vette fan hur jag klarat mig, med tanke på alla pengar jag lyckas kasta bort bara sådär.

Gjorde något riktigt klantigt för en stund sen också, klämde handen mellan skrivbordet och skrivbordstolen. Alltså reste mig för snabbt utan att tänka på handen, så den var kvar på stödet när stolen åkte upp. Hoppsan Kerstin. Jävlar vad ont det gjorde!

Fick ytterligare ett migränanfall idag, denna gång i skolan. Inget kul alls, sitta i Key och se helt förstörd ut. Hej jag heter Kristin, trevligt att träffas! Måste ta mig i kragen och fixa det där nu! Kommer inte orka med många fler sådana anfall direkt.

Okej nu blev det allt för mycket tyck-synd-om-mig- inlägg, därför slutar jag!

Ha det bäst, städa rummet!

//Klöverstrå

Kommentarer
Postat av: hanna

migrän är inge kul det vet jag verkligen, tror inte jag hört dig få så ofta förut..stress?? Jag är också less på snö och kyla men jag tror att det kommer bli en underbar vår när den väl kommer iaf :) Kramar i massor

2010-02-25 @ 20:51:57
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0