vitrinskåp

Snön har äntligen börjat smälta, yeeiij!!!

Idag har det hänt grejer! Skulle åka ut till stallet tidigt på morgonen för att hinna med en massa saker, bland annat putsa fönster och trixa det sista i gottfridberg, för att sedan lämna in nycklarna och få det problemet ur vägen.

Men icke sa nicke tyckte bilguden som satt där uppe och tryckte på en liten knapp, pofen ska bli ett poffbekymmer mindre, pling!

Någonstans på vägen fick fläkten för sig att börja brinna, så det börjar dofta något så förförande violisch, nämligen bränd plast, för att några sekunder senare börja ryka från fläkten. Kom fram till stallet i alla fall men satte punkt för den bilen där.
Trevlig start på fredagsmorgonen!


Fixade iordning stallet och stack ut och red. Börja fixa skjuts hem eftersom jag vart så klantig och inte tagit med busskortet, men hade ju faktiskt inte planerat att bilen skulle börja brinna, Nej!
Hade dock världens tur att en annan tjej också var ute, så fick skjuts med henne in till stan.

Sitter nu och fördriver tiden hos Ida och Christian, innan de kommer hem och jag kan ta mig hem till mitt hem.
Aja shit happens, får fixa gottfridsberg i helgen och lämna in nycklarna på måndag, inte mer med det!

Hej hopp!

//Grå tv-dosa

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fy vad läskigt, du är nog tacksam att jag inte satt med i bilen om det började ryka för då hade du fått tinitus på köpet också :p Klart jag vill att du ska komma, det får du aldrig tvivla på,vi får klura ut någon helg när det funkar för båda, dags att skaffa möbler då host host :) Kramar i massor

2010-02-27 @ 09:01:26
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0