blupp

Har fått reda på en massa idag och jag orkar inte längre bry mig.
Är bara trött på det mesta för tillfället.

Just det, är störd på micron som inte kan poppa popcorn jämt, utan att ena hälften blir prima skinka, yep yep och andra blir katastrof!

Har också precis kommit på att om en vecka bor jag inte längre i denna lägenhet! Dags att börja packa? Maybe! Längtar till far och Anton kommer upp på fredag, ska bli så jävulskt underbart!

Nej dags att sova för kvällen, tryck tryck tryck. Slockna!

//Brända popcorn i en glasskål

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötfröken! Drömde att jag fick brev av dig inatt, har drömt mycket knepigt på sistone :) Spännande med flytt snart, men jag är inte avundsjuk på städningen, har inte orkat fixa allt i min lägenhet eftersom jag var så trött efter att ha städat ur den gamla haha :) Kramar i massor

2010-02-01 @ 13:18:45
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0