Chaaaaaarliiiieeee kom då!

Jag sitter på en liten sten, mitt i en skog och knaprar på en morot. Moroten är grön, den har blivit gammal. Jag somnar och drömmer om höga ekar. Ekarna är blåa, moroten var inget bra. Har hört att det inte är bra att äta gröna morötter. Jag går på en stig och hoppas ekarna ska börja svaja. De sjunker ner och blir till troll. Trollen är gråa och detta är en jävligt kass historia!


Sitter hos Cissi och ser på film, The Wedding Date. Romantiskt som bara den!
Ska tydligen spela monopol med grabsen sen, ska bli trevlans. Jag kommer vinna så överlägset att de små stackars pojkarna kommer gråta sina ögon röda.

Skolan började idag också, var spännande. Satt där i tre timmar och är nu ledig till torsdag. Naaaajs

Näe, nu ska jag göra ngt vettigt igen
//Blåbärssvans


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0