Badanka

Borde skaffa tidslås på mobilen, inte så kul när räkningen kommer annars. Är dock jävligt förvånad över förra som låg på sen sisådär 350 kr mindre än jag trodde!
Fyra- Noll fördel moi




Har varit duktig och pluggat som en gnu idag, har bara helhetsanalysen och undervisningstillfället kvar på examinationsuppgiften. Är jag bra eller är jag bra? Sen att jag lär ha gjort fel på det mesta och säkerligen får göra om hela skiten är ju en annan grej! men i alla fall, Nu är jag bra!

Har haft en slapparkväll med Elin och Green också, var trevlans.. Ska börja förbereda mig inför morgondagens skola, fixa det sista med kroppets och rummets kommunikation, inför examinationsmomentet på fredag. Sista grejen med gruppen, känns lite skumt. Ska bli spännande att se hur nästa kurs blir sen!





Nojpe ska nog göra det seriösa jag precis talade om!
Ha det kanoners

//Ananasring

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0