gul överstrykningspenna

Idag har jag känt mig riktigt produktiv!
5-0 till mig!

Vaknade jävulskt tidigt av en hund som hoppar upp i sängen och slickar mig i ansiktet, mumsigt! Lyckas somna om och Sasha slocknar stenhårt, gött det! Inget kul att gå upp vid sex när man är ledig!
Nej!

Satte mig och kollade på det nya avsnittet av One Tree Hill som en liten uppvärming, synd bara att de blir allt sämre och sämre, kommer ihåg när man satt där och verkligen längtade till nästa avsnitt. Var ett tag sen. Det jobbiga är ju att när man väl börjat titta kan man inte slutas, vill ju veta hur det slutar!



Satte mig och fortsatte på examinationsuppgiften och svisch så hade det gått sex timmar och lilla Kristin var typ klar. Har lite granna överkik kvar, men i stora hela. Såå skönt!
Fick en liten panik där igår när jag upptäckte att jag inte kunde använda mig av den scenen jag valt. Men som sagt, det ordnade sig! Najs!

Sedan var det dags att sätta igång och städa, vilket tog ett tag. Har ju så att säga inte orkat med det på ett tag, men nu är det fiina fisken!



Gött att ha det dammfritt på golvet för en gångs skull, hade ju inte dammsugit på en sisådär 1,5 (?) månad, whoops! Aja skit samma, nu är det rent som bara den i alla fall, åtminstone där det syns!

Nej, dags för en seriös sysselsättning
Ha det bäst!

//Papperskludd

Kommentarer
Postat av: hanna

tack söta du! :) värsta duktigt med skolarbetet ju, en annan skulle ju hamnat på typ noll i motivationsnivå direkt, tur att jag inte ska bli lärare kanske haha ;)

2010-01-20 @ 14:23:29
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0