Gummisnodd

Det står kritor i mitt fönster och jag har ingen aning om varför? Antagligen kom dom upp där i fredags när en viss person (nämner inga namn) gjorde sönder mitt soffbord. Fast det var kanske att ta i, för tekniska Kristin lyckades laga det igen. Var bara några ploppar som skulle i några hål, bomchicaboomboom!

Idag började tväs 2 i alla fall. Var på en introduktion slash föreläsning som varade i tre timmar. Totalt onödig, men duktig student i farten var kvar hela tiden. Var dock inte tack vare mig själv, men ändå, vara kvar på en onödig föreläsning är ändå ett stort steg framåt i nytt liv som duktig student.

Registrerade mig på kurserna också, så nu väntas bara Csn så man kan betala allting som behövs betalas. Komsikoms!

Var i skolan en sväng också, skaffade biljett för Nolle- P grejsen. Hade inte tänkt att gå men fanns vissa personer som lyckades övertala mig. Så det ska bli kul förhoppningsvis!

Jaa annars då? Har myst med folket i Ryd mest hela dagen och Charlie så klart! Annars inget speciellt direkt.
Dags att börja flyttpacka? Japps!



//Pappkartong

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0