Icas mineralvatten med kolsyra

Idag kom jag fram till en insikt;
Hela mitt examinationsarbete som jag suttit med ett antal timmar är oanvändbart!

Gissa om Kristin blev glad? Nej! Så det var bara att börja knapra ihop ett nytt. Som tur var kunde man använda sig av lite från det gamla, men ändå. Jävligt surt!

Men nu är vi nog på rätt spår igen, förhoppningsivs!

Hade en snubbe här i morse som skulle laga det icke fungerande takuttaget.
Det gick inte
, gissa varför? Jo för det var inte trasigt. Kristin hade bara satt ploppen i fel hål. Tekniska jag i farten! Tur man inte är elektriker!

Var hos tandläkaren också, dyrt som fan. 580 spänn. Fast hade tydligen någon rabatt på 300 så behövde bara betala 280, men ändå. Jävligt mycket pengar.
Det kostar att bli gammal.

Jaa annars har jag bara lekt duktig student och suttit mellan tio och halv fem utan break med arbetet.
Så nu tar jag en välförtjänt paus!

Knapra och knåpra!
Tjofläng

//Potatisgratäng

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0