Lampkrok

Har kommit på att man är lite rolig ibland. Till exempel det faktum att man tar med sig kameran när man ska ut, men tar inga kort. Lite spänannde handling får jag lov att erkänna. Vad är vitsen att ta men sig kameran om man ändå inte ska använda den.. Aja, man är allt lite dum vid vissa tillfällen!



Gårkvällen var riktigt trevlig i alla fall! Hade förfest hos mig, me and the grabs. Tanken var att dra ut till flamman, men då det enbart var killar i kön tyckte inte mina kära vänner att det var någon idé att gå in, så vi drog ner till NH istället. Var kanske inte superb där, men helt okej. Sedan råkade en viss person (nej inte jag) somna i soffan, så han blev utslängd, så det blev taxi till ryd och Hg istället. Hade rikigt kul där inne. Träffade på Malin som kommit på besök från Kalmar, riktigt kuligt!

I morrn är planen pulkaåkning med Malin och lite annat folk, ska bli riktigt trevlanstrevlans!

Näe, ska väl fortsätta att inte göra något seriöst alls, som jag gjort hela dagen!

//Hörnkudde

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0