Prasselpåse

Tjao!

Idag har jag inte särskilt mycket att komma med om jag ska vara ärlig. Tjhit vilka intressanta inlägg jag gör, kanske borde börja med ett tema för varje dag eller något. Då hade det i alla fall kommit upp något intressant, någon gång i vecka i alla fall!

Jag har i alla fall varit jävligt duktig, har kommit någonstans med examinationsuppgiften, vad står det nu?
Tre - Noll, fördel moi?

Annars har det inte hänt mycket alls.. umgåtts med min underbara vän Cissi en liten stund..

Jaa.. det var väl i princip det. Skit samma, jag är nöjd med mitt liv, and let it be!

Det gör ont i hårrötterna när jag klappar huvudet, undra vart det kommer från?
Just det, bullarna blev förresten underbart goda igår..
om ni undrar


//Morotstopp

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0