Tjock pocketbok

Morgonens konstanterande:
Idag är det torsdag!

Wow! Lovet snart slut, skola på måndag. Arbete med examinationsarbete: Dåligt

Sitter och ska vara duktig en liten stund tänkte jag, har inte gått så värst bra det senaste. Var i och för sig nere i tvättstugan igår och tvättade lite, så lite plus i kanten får jag nog ändå! Hittade det sedan långt tillbaka försvunna tvättlåset, hängandes på tvättavlan, bra jobbat! Men gött att hitta den, slippa ha en massa onödiga utgifter när man ska flytta!

Gjorde en annan upptäckt när jag ändå var där nere. Tumlaren som innan tillhörde fyran hade dom bytt till tvåan, som redan har en massa skit tillhörandes. Nödvändigt? NEJ!

Gjorde lite på arbetet också, innan jag tröttnade totalt och började göra muffins. Tror man får sätta stopp på det där, kommer ha frysen full av kakor annars, inte så bra! Eller ja..?

Var nere på stan en sväng med Emelie också, var trevlans! Och så klart en sväng till Ryd och Cissi, hann man med också. Brukar vara svårt att inte göra..

Näe, nu ska jag umgås med sötnosen Sasha en liten stund..
Ha det underbart!

//Ormkaka

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0