Söta röda bär

Dags for an update månntro? Skulle tro det ja!

Vad har typ hänt på en vecka i Kristins så kallade spektakulära liv? Hum..? Ja du, inte särskilt mycket;



- Sex and the city 2 -> fredag
(Inte lika bra som ettan men tyckte ändå den var helt ok! Godkänt betyg? Japps!)

- Uppbränd hud efter en heldag mitt ute i skogen på fälttävlanstävling -> lördag
(Inte helt ok! Godkänt? Gissa!)

- Sova-hela-dagen- dag -> söndag
(Vakna, somna, vakna; Skönt! Godkänt? Absolut)

- Börjar jobbet; gå bredvid -> måndag
(Nervöst men lärorikt. Besöka gamlingar mycket spännisch. Godkänt? Jajjemen)

- Gå bredvid; dag 2 -> tisdag, aka idag
(Lika lärorikt om inte mer. Första egna gamlingen, mycket trevlans. Godkänt? Skulle tro det, ja!)




Nej, film film film och sen SOVA! Upp med tuppen vettu, kuckeliku klockan hinner bli sju!

//Gulnad brödbit




Kommentarer
Postat av: Hanna

så vad exakt gör du, äldreboende? kommer du vara ledig nåt så vi hinner ses eller är det full rulle nu och hela hösten? :) kramar

2010-07-15 @ 09:22:55
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh jag jobbar min sista dag imorgon och sen är det luungt, låter som värsta bra planen iaf, för det enda jag vet är att jag ska till läkaren den 30/7, annars är det oplanerat :) :) :) KUL!!!! KRAMAR I MASSOR

2010-07-15 @ 21:43:35
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: hanna

just för tillfället är jag i l-a men då kommer jag och lillen befinna oss i gävle, vore helt underbart om du vill komma dit, orkar du åka så långt då för det är ju en bit :) kramar

2010-07-16 @ 17:42:08
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0