Framåtanda

YES!

Idag har Kristin haft en rätt produktiv och aktiv dag!

Började med njutandets av en sovmorgon, mycket positivt att inte ha skola. Hjälpte sedan mor min att städa. Whoops, städgeniet städade övervåningen på 40 minuter. Innan städgeniet blivit genial hade detta tagit runt timmen. Sedan bytte geniet om och drog bilen in mot staden. Var väldans tung, men det gick an! Träffade underbara vännen Elin och tog en fika på 3B. Drog sedan vidare till hennes hem och snackade skit. Mycket fantastiskt det där med skitsnack. Nu menar jag inte skitsnack som i SKITsnack, utan skitsnack som i bara snacka en massa konstigheter. Väldigt trevlans det där!

Kom sedan hem och tog med mig mor min, Nellie och Linnea ut på en promenad. Lät hundarna bada i sjön och hämta pinnar. Älskar att se hur glada de blir av en liten pinne. Lättroade djur det där, men fantastiska!

Och nu tänkte jag börja läsa en av de böcker jag beställt och hämtat idag. Wûnderfullt!

//Oanvänd pappsil

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0