Pier Pressure 2010

Det är helt sjukt vad snabbt tiden kan gå. Dagen man längtat till jättelänge är kommen och förbi. Kvar är minnen av fantastiska spelningar. Jag säger bara;



30 seconds to Mars:
Det är bara Jared Leto som fortfarande kan vara snygg i rosa tuppkam. Plus en sjujäkla energi på scen, född med konsten att dra igång publiken




Paramore:

Haley är fantastiskt galet Awesome, begåvad med en underbar sångröst och gjorde ett grymt framträdande




The Sounds:
Det finns bara en sak att säga; Maja Ivarsson. Må säga vad man vill om den bruden, men entertaina, DET kan hon! Plus att hon ser galet grym ut på scen.




Och sedan alla andra band man sett under dagen;
Johnossi, Pendulum, Plan Three, Dead by April och många fler.


Måste ge en stor eloge till Kadawatha och deras energi. Grymt!


Är dock lite besviken för att vi inte lyckades klämma in Neverstore i spelschemat, grymt dålig plats att lägga dem när 30 seconds to Mars och Paramore spelar. Hade gärna hört nya plattan, men det kommer förhoppningsvis fler chanser!

Nej nu är det natta som gäller
Underbar dag trots vädret, men jag bär med mig min blåa poncho nära hjärtat!


//Stilla gröna lönnlöv

(Alla bilder är från www.pierpressure.se)

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0