vita plommonträd

Haha älskar att sitta och titta ut när det kommer folk på vägen utanför.
Känner mig som en riktigt gammal tant som inte har något bättre för sig än att bara spana.

Inte för att man kanske ser så himla mycket, men man märker att folk ute på landet verkligen inte bryr sig om någonting angående utseende eller kläder...
Förutom om man råkar vara en fjortonåring med ûberblonderat hår och sveinkorta shorts.. översminkad till tusen... och är ute och springer.
Hur underbart är inte det?


Roade mig med att baka bullar efter att jag var ute och gick med Nellie.. bullarna blev kanongoda, men det råkade bli liiite mjöl över köket (med liiite menas typ, hela köket intäckt i något vitt puder, men jag vet inte :S)
Kul var det åtminstone!

Sedan försökte jag skriva ut biljetten till söndag, MEN, det fungerade inte.. så nu är jag en aningens purken och bara väntar till någon mer datorkunnig kommer hem. Jävla teknik!

Nääe.. dags att hitta på något tidsfördriv!

//Kanaländrare

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0