Blått pappersark

Fy fan vad trött jag är!

Vilket dock är rätt knas eftersom jagt somnade halv nio och gick upp kvart över sju idag.

Gick till skolan vid nio och läste lite texter. Började en relativt intressant (eller nja, men ganska vettig för att få reda på vad kunskap inom historia är), föreläsning. Hade lunch, skulle kolla lite delrapport, vilket inte blev av och började nästa föreläsning vid ett. Dock kändes det som om man kunde gått hem redan vid tolv då det enda föreläsaren tog upp var vad som stod i kursplanen för Samhällskunskap på gymnasiet. För de finns ju inte att hämta på skolverkets hemsida? Nej!

Sedan gick jag en skön promenad hem, var på fruktansvärt bra humör, antagligen beroende på att solen för en gångs skull tittade fram. Längtar till våren något oerhört!

Kom hem, lagade mat, blev hemmagjord priog, vilka inte riktigt blev som jag tänkte mig, men helt ok ändå. Sedan tittade Emelie förbi en sväng, bakade kladdkaka, Mumma!

Kikade även på vad vi ska vara på Suntrip, så nu jävlar smäller det!

Nej, ska nog kackla lite nu!
Ha det bäst!

//Orangea kuvertet

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0