flaskpropp

Jag har ett litet litet problem och vet inte riktigt hur jag ska få det att gå iväg och helst så smärtfritt som möjligt. Det kan vara lite svårt att få alla pusselbitar att falla på plats men när det väl gör det, då jävlar! Dock är inte pusslet riktigt helt än, så det får  nog gå en liten tid till innan då jävlar händer!

"Svart tack!"

Alltid lika kul att citera lite folk, när man får höra helt skumma meningar som inte har något sammanhang.

Jag lagade precis fisk, jag är sämsk på fisk. Tur jag slapp smaka den!

Nej, nu till något nyttigt kanske?

//pantburk

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå vad var det där för kryptiskt då, vad för problem?? :)kram

2010-03-10 @ 19:59:48
Postat av: Hanna

från mig om du missade :)

2010-03-10 @ 20:00:29
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0