Kloroform i stora mängder

Okej, kanske ska försöka knåpa ihop något vettigt för en gångs skull?
Eller vid närmare eftertanke, tror jag skiter it!

Har haft bild idag, vilket var oerhört givande. Känner att mina csn-lån verkligen får lön för mödan. Satt och ritade av en sko, riktigt spännande får jag lov att erkänna!

Var ute i stallet en sväng, tog en väldigt skön ridtur. Riktigt najs när solen får för sig att krypa fram, just när man sticker ut. Då vet man att det går bra!

Hämtade min sprit hos Karin efter Suntrip också, var mer än vad jag trodde. Gött när man tror sig veta något och sen visar det sig vara positivt. Najsnajs!

Tränat har jag också gjort, en sväng på gymmet. Duktigt värre! Träningsverk i morrn? Ja visst!

Hepp, ska sätta på en mysig liten film nu!
Ha det underbart!

//skruvkork

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0