knivblåsa

OJ JÄVLR, DET BLEV STOR TEXT!

Jag är så hungrig så jag kan käka upp en gnu, funderar på att fixa varma mackor med champinjonstuvning.. vore inte heeeeelt fel!

Spelade monopol med Cissi precis också. Jag är bäst som faan!
Har vunnit varje gång sen vi flyttade hit..!

Sa jag bäst!?


Låg helt däck mked huvudverk igår, inget kul alls. Men ska man  ha kul får man lida pin... om det hade rimmat.. äsch skit samma. Kul hade jag i fredags i alla fall. Det är huvusaken. En lördag får väl offras. Huvudverk huvudverk huvudverk..!

Nej, fixa käk månntro? Yeeep!

//Gaffeltruck

Kommentarer
Postat av: hanna

men å nu blev tom jag hungrig och jag är inte ens förtjust i svamp :)

Hur går det med det där förtjusande lilla brevet förresten, har du hittat på det än, för annars kommer jag väääldigt långt bakom känner jag :p

2010-03-21 @ 18:50:08
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0