kräääm

Sy sy sy sy sy sy...

Har sytt märken för hela slanten idag, eller nja, kanske var att ta i, men sytt fast dom så de inte åker av. Har typ hälften kvar, men orkar inte gör mkt mer!

Someone like me....


Får mig att minnas tillbaka till i somras, damn vad jag längtar efter sommaren nu. Var ute i stallet, där yrde det och snöade som bara den. Lite spännande att det kan vara sådan skillnad mellan stan och landet.. but thats life!

Fick reda på en mindre spännande sak idag, får se hur det går men bävar för att det kan gå käpprakt åt skogen! Yes!

Nej, annars inget intressant som hänt denna dag, eller jo förresten, hade en föreläsning som jag fann rätt intressant, fick mig att tänka om lite, men har så att säga ett år på mig att göra det!

Hejsvej leverpastej

//Ansiktscreme

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0