svart kameravinkel

Ojoj soppoboy!

Idag är det lördag. Vanliga lördagar brukar Kristin hitta på något spännande. Vanliga lördagar som inte är jobbhelg alltså. Kristin har blivit gammal. Jobbhelger har blivit slapparhelger. Slapparhelgerna har blivit många. Idag tror jag att jag ska gå emot min principsak. Idag tror jag att jag ska se på melodifestivalen.
Aoooch! Där sprack den!

Jobb jobb jobb.. är trött på mitt jobb. MEN.. idag har jag gått runt och sett sol hela dagen. OCH.. eftersom jag befinner mig högt upp i luften när jag går runt och sveper med min mopp, så har jag inte sett snön!
fem - noll, fördel moi!

Jaa annars har det varit rätt lugnt, tog en sväng ut till Jippi efter jobbet. Har hand om henne medan sis är i Danmark, så denna helgen har Kristin bil! Slippa åka buss ut till stallet!
Slutsats; Bil är mycket skönt!


Funderar på att dra en sväng ner till hemköp för att inhandla lite gottigheter för kvällen. Men har inte riktigt fått någon ork än. Får bli ett senare dilemma.

Hejhopp
//flaggkontroll

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0