Vad gömmer sig bakom trädet?

Jaasååå!

Idag har jag ätit en caramints-burk. Det var mycket god. Jag har också bakat knäckkakor. De var mycket stora, mycket smarriga och är nästan mycket slut!



Var på en oerhört trist och onödig föreläsning. Det var mindre kul! Jag hör sms-signaler tjuta i mina öron, eller så drömmer jag bara. Kan vara vilket som!

Är sugen på fest. Klassfest på fredag, kommer bli awesome!


"I gonna ring your bell and ask for a date
I gonna run like hell not to be late
I gonna swing your legs up in the sky
I gonna strip off your clothes and give you a try
Now I'm ringing your bell and you want me to tell
Come out for a ride, I'm your midnight guide
We gonna find some place under the sun
And run a bed race till the morning come"

//Chokladkaka

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0