Jävla rubrik man aldrig ska komma ihåg

Hallåååå Bojje.. Heeeeej Kaj..!

Nu var det måndag och en helt ny vecka har tagit sin början! Inte långt kvar till sommaren, ska bli fruktansvärt härligt, förutom att jag knappt kommer ha några pengar och en massa tid att spendera de pengar jag inte har!
Men förutom det, kommer det bli kanon!


Har haft en ganska produktiv dag. Läst en massa tråkiga och helt värdelösa texter som man inte fattar en skit av. Men hej! Jag har ju faktiskt gjort något åt dagen!

Kollade precis på The Ugly Truth. Var rätt mysig faktiskt. Okej, precis som alla andra likadana filmer. Kvinna möter man. De bråkar. De blir sams. Slut. I korta drag. Men det inkluderade faktiskt en annan man INNAN bråket denna gång. Något positivt! Nej men ärligt, den var rätt mysig ändå!

Ja sedan kollade jag givetvis på Stolthet och fördom ännu en gång. Kan inte få nog av den filmen heller. Jaaa, en produktiv dag.. kom ihåg de fruktansvärt tråkiga texterna.

Onsdag snart här. Onsdag drar vi skutan mot Kalmar och lite Kalmaranda. Kalmar kommer bli GREAT! Jag längtar!

Smakprov?




Nej, nu blir det duschen! Hej hopp

//Nagellackssörja

Kommentarer
Postat av: börje

haha har samma problem som dig när det kommer till lite pengar och alldeles för mycket tid att spendera så jag tänkte köra på långpromenader och picnick halva sommaren, kostar inte jättemycket och förhoppningsvis är det härligt väder :) Har förresten fått mitt schema nu så jag vet ungefär hur sommaren ser ut..kramar i massor

2010-05-11 @ 07:07:31
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0