kantflaska

Idag känner jag mig tragisk, mycket tragisk! Sitter hemma själv en lördagskväll och funderar på att gå och lägga mig tidigt. Det värsta är att jag valt det själv och tycker att det ska bli jävligt gött! Jo som sagt, känns rätt tragiskt!

Inte laddad inför morgondagens jobb alls, det enda som ska bli skönt med att få den avklarad är att det bara är en helg kvar sedan! Så jävulskt skönt! Ska njuta som in i efter den helgen!

Tar svängen förbi lilla Lisch i morgon också, tentaplugg går förhoppningsvis bättre där än här. Är rätt spännande hur mycket saker man helt plötsligt bara MÅSTE göra när man har tenta. Blää! Ska bli skönt när den är över! Oh Yes!

Snart sommarlov, nu spurtar vi!

Tjolahopp

//apelsinjuicemarmelad

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0