Ojoj

Älsakde underbara sommarvärme. Finns fan inget mer underbart än så här på våren i maj månad, då värmen sakta börjar krypa upp med husväggarna. Eller kanske inte sakta, utan PANG BOOM!

Underbart as Hell!


Har gjort nästan (eller vid närmare eftertanke kanske inte) heldag i skolan. Tio till halv tre, underbara varma timmar, i ett inte lika så underbart kalt klassrum och fönstertät datorsal. Men ändå, gick rätt snabbsnabbt! Fick reda på en mycket skön nyhet, hela nästa vecka tillägnad tentaplugg, det vill säga inga seminarium man måste förbereda grejer innan på. Detta betyder att Kristin tar en sväng förbi lilla Lisch för att sitta och plugga utomhus, mitt ute på landet där INGEN kan störa.
Hur underbart är inte det?

Var ute och red en sväng på Jippi också, mycket skönt och mycket underbart. Har vid denna tidpunkt använt ordet underbart åtta gånger! Ja, jag är bäst, ingen som sagt det??

Hej hopp

// Genomskinlig plaskflaska

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh låter ju som sagt underbart(!) att kunna sitta ute i solen och plugga. Jag tycker att du efter det kommer hit och skriver min hemtenta i pedagogisk filosofi för det är fan inte min grej och jag vet inte hur jag ska klara den :/ kramar i massor

2010-05-20 @ 22:11:04
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0