Sista dagen i frihet

You did my whole world complete but you have no idea that you destroyed it.

Ligger och njuter av mitt gamla underbara röda rum. Det är som att komma hem, att hitta sitt trygga ställe. Det är helt underbart!

Har jobbat som en liten blå idag, inget kul men så att säga; pengarna behövs. Har upptäckt att mitt konto denna sommaren kommer stå på rätt nollan när det är dags att börja jobba- och då är det en månad kvar tills lönen kommer. Underbart!

Jag har även kommit på att jag vill ha en båt. En lagom stor så man kan åka ut på sjön och bara slappa. Så någon snäll själ som vill skänka en? Jag tar emot på alla öppna tider!

Nej nej, dags att sätta på en film så man kan somna. I morgon blir det bara plugg plugg som gäller. Kommer bli helt awesome! Eller kanske inte, men skit samma. Tre dagar pedagogik.. mumsfilibaba- spyor!

//röda tapeter

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0