Det man inte har i huvudet, det får man ha i fötterna

Sitter och tar det lugnt några minuter innan det är dags att ta tåget in mot London för att träffa Sara. Ska kika runt lite i stadens gömda hörn, fick ett tips av Amanda att kika vad som fanns att se på Brick Lane, så det ska bli lite spännande. Roligt att göra något som inte allt för turistigt! Ikväll blir det Wonder Winterland i Hyde Park, får verkligen hoppas att det är så mysigt som alla säger! Lite typ som jul på liseberg har jag hört.. så vi får se!

Och i morgon bär ju resan av mot Bournemouth, kika runt och övernattning och sedan Stonehenge på söndag. Ska bli så fruktansvärt kul! Är dock lite nervös för hur allt kommer gå, har hört det ska bli snö i helgen. usch fy blä! Det är verkligen något jag inte ser fram emot med att komma hem till Sverige- All snö! Så fruktansvärt usch!

Är lite irriterad på att kameran är så död den kan bli och jag inte kan ladda den, så det får bli mobilen istället. Bjuder på några bilder från lite tidigare i höst som jag hittade när jag tömde den. Titta utsikten från Karins park, hur underbar är inte den?





och ett från Sea Life




Nej dags att rusa till bussen

//Blåbärsmuffins

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0