E.T Phone home

"I am an alien, a freaking fucking alien"

Eller ibland tror jag det åtminstone. Funderar på hur man egentligen är skapad och kom på att min mamma måste tappat mig i golvet när jag var liten. Satt på bussen på väg in mot Bromley förut och stirrade i taket, vilket var fruktansvärt intressant, när en tant satte sig på sätet mitt emot. Jag såg bara i ögonvrån och var hundra procent säker på att tanten var naken, så jag tittade igen. Det var hon inte, hon hade bara en beige kappa på sig.

Jaaaapp.. det var nog det mest intressanta som hänt idag. Jo jag besökte en superdrugstore idag också, och gissa, den var super. Fick köpa 3 sminkprodukter till priset av 2. Tjihooo!!!!

Tänker avsluta med bästa citatet idag av en av mina ungar. Ska tillägga att det var bajs på hela köksgolvet och jag bara njöt av att vara ledig!

"It was not me who did a poo in the kitchen"

Kommentarer
Postat av: mamma

där har du allt fel, det var Karin jag höll på att tappa i golvet när hon var liten, men lyckades fånga upp henne innan hon slog i. Dig har jag inte tappat men kanske överfört knäppa gener. Kram mamma

2010-11-26 @ 12:41:50



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0