Hastighetskameran är för tillfället avstängd

Schh schh! Hör du hur det knakar.. schh schh! Hör du hur det brakar?

Knakelibrak, undelat.. hade kunnat rimma om jag vart på det humöret men det är jag inte. Har haft en rätt bra dag idag faktiskt. peppar peppar. Fattas väl bara att en unge vaknar och börjar skrika. I alla fall, har lekt lite i parken, klistrat fast lite löv på papper, lagat lite mat, lekt lite play doh, haft lite nappar (sovstunder), tittat lite film, lekt med lite dockor, lagat lite mer mat, tittat på lite mer film. Japp det var min dag i stora drag.

Är glad att måndagen är över, den är alltid värst. Nej inte just för att det är måndag, själva dagen alltså utan just för att det är måndag, första dagen i veckan, efter helgen. Fredagar är alltid bäst, speciellt när de är över. Oavsett vad det än gäller, så länge man inte ska jobba dagen därefter, då är den sämst.

Japp japp.. har inte särskilt mycket mer att säga faktiskt, är inte trött men ändå seg. Har börjat nedräkningen till hemfärd, 6 veckor och 5 dagar. Och sedan är det jul, längtar som fan! Vill ha reda på antagningsbeskeden också, snälla december kom snabbt. I alla fall om man tänker åt ett håll, vill ju faktiskt inte lämna allting här heller, alla underbara människor man träffat! Men tro det eller ej, jag längtar tillbaka till skolan. Kommer garanterat ångra dessa ord när jag sitter upp över öronen med skolarbete och tentaplugg. Men nu, i denna stund. Då längtar jag tillbaka.. eller rättare sagt framåt, man vet ju aldrig vart man hamnar.

Punkt punkt punkt... slut

Tjohej

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0