Lagom är bäst

Yeeey! Ännu lite tid för sig själv, ungarna i säng vilket gick förvånandsvärt bra. Har kommit på ett litet knep, få Gab att somna först, så löser sig resten. Super! Peppar peppar.

Har haft en rätt bra dag i alla fall, förutom lite gnabb i morses med två ungar under sängen som vägrar komma fram.. men hade en arg bimamma som hjälpte mig och efter det blev det tyst i bihålan. Drog en sväng till parken och lekte kurragömma i typ hundra år, gungade lite gungor och jagade lite träd. Drog oss hemåt, käkade lunch, gick till skolan, lämnade dem där. Drog hem och njöt av att bara slappa (se förra inlägget), hämtade dem och fixade middag. Gjorde tunacakes, aslätt. Potatismos, tonfisk, persilja, salt och peppar, enkelt och gott. Yeey!

Jaja, det var min dag, mycket intressant, wasn't it?

Ha det bäst!
//Citrongräs

Kommentarer
Postat av: hanna

haha ja men matlagning är också terapi på sitt sätt så det har du helt rätt i. Det finns en tjej som är lite speciell i min klass och vi pratade lite första veckan i skolan typ. Jag bodde ju med en annan tjej, vi fick dela lägenhet fast båda ville bo själva egentligen ...hur som så hade jag sagt nåt i stil med att jag ville bo själv för att det var en sunkig lägenhet, att jag hade bott i korridor förut och att det inte var så enkelt för folk att komma och sova över när jag bodde ihop med någon. Det hade hon tolkat själv och berättat för folk (som som tur är råkar vara mina bästa vänner nu) att jag inte trivdes i lägenheten för att jag inte kunde knulla med min pojkvän när jag kände för det! Helt sjukt förvrängt, och ofta man skulle säga sånt till någon :p men roligt att höra, och undrar hur många hon hann kläcka det till haha. Hoppas ni får roligt du och barnen då :) kramar i massor

2010-11-19 @ 08:32:55
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0