Lila lampskärmar

Ännu en ny måndag och ännu en ny start på veckan, men känns inte särskilt tungt eftersom jag bara jobbar tre dagar! Har varit mycket duktig idag, tvättat och städat mitt rum + toalett, är enormt glad jag slipper städa resten av huset. Behöver ju egentligen inte städa min toalett heller eftersom ungarna använder den med, men tänkte att det var lika bra när jag ändå var igång :P

Så nu väntar jag bara på att hämta tjejerna från skolan och sedan blir det väl fullt ös hela eftermiddagen. Som tur är ska Amandas kompis hämta Gab, för de skulle på något grejs med hennes skola, så jag har bara Meli ett tag där. Känns rätt skönt får jag erkänna!

Tre veckor och fem dagar tills man är hemma i Sverige, det ni! Längtar sjukt mycket faktiskt!

//Grön slemklubba

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0