Lite blaa så här på onsdagsförmiddagen

Tjolahoppsansa!

Idag är det onsdag, förmiddag förvisso men ändå. Halva veckan snart gjord och längtar till helgen, som vanligt. Längtar till nästa vecka också, då skolorna börjar igen. Ska bli skönt med lite ledighet mitt på dagen. Har visserligen gått rätt bra hittils, peppar peppar. Men en hel vecka med heltidsjobb mellan 8 och 8 och ibland senare, är rätt krävande. Ska i alla fall få någon timme för mig själv idag då jag ska lämna ungarna på något lekställe på gymmet, så man kan ta en kaffe och läsa en bok. yeey! Och sedan är det simlektion, så förhoppningsvis går dagen rätt snabbt!

Känns sjukt att det snart bara är 6 veckor kvar, känns som om tiden bara flygit iväg. Visst, jag har gnällt som en galning, men samtidigt uppskattar man verkligen att vara här, vilket kanske inte alltid märkts. Sol, 13 plusgrader och trevliga människor är aldrig helt fel, hade man vart i Sverige nu hade det i princip vart 5 grader med regn eller snö!

Jaja, ska väl sluta filosofera nu!

Ha det härligt alla underbara människor där ute!

Blajs

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0