Pengar ryker som en rykande vedpanna

Haha, jag älskar att jag innan avfärd, köpte en ny dagbok som jag skulle skriva i om vad som hände och allt... bara för att den gamla hjälpte mig igenom USA-skiten. Men så plockar jag upp den nu och inser att jag kanske skrivit max 10 inlägg i den, typ varannan vecka. Känns bra alltså! Men kanske är positivt det, då inser man att man faktiskt gjorde helt rätt i att åka och prova nya erfarenheter. Yeey!

Japp idag då.. har egentligen inte hänt särskilt mycket. Gick upp, käkade frukost, droppade av barnen i skolan, gick hem och slappade, pickade upp dem från skolan, käkade lunch, gick till parken, lekte lite granna, käkad middag och nu tv. Så som sagt, en vanlig dag.

Hade i alla fall en lugn men trevlig gårdag. Var spöregn så var inte särskilt sugen på att göra något mer än att sitta inomhus. Åkte som sagt till Beckenham för att träffa Justyna, drack kaffe, snackade skit, drack te, lite juice gick ut från det cafét för att gå in i det bredvid. Snackade ännu mer skit och drack en kopp varm choklad, som smakade usch. Men som sagt, en lugn och skön dag. Jajjemen!

Har dock insett att jag behöver ett par nya skor, som håller tätt. Tygskor är ingen bra idé, bara så ni vet! Usch, där ryker ännu mer pengar. Aja.. skor är ju en investering.. eller??

Hepp, dags att gå ner och kolla Bolt för femhundrasjuttioelfte gången. Fattar inte hur barn kan gilla att kolla samma film dag efter dag, vecka efter vecka. Sjukt!

//Rumpstek

Kommentarer
Postat av: hanna

du har ju alltid bloggen som en slags dagbok även om man inte skriver ut allting där :) Vet faktiskt inte om jag sagt det men är himla imponerad att du gjorde ett nytt försök och jag hade på känn att det skulle gå alldeles utmärkt. Men jag är nästan mer glad att du kommer hem snart för då kanske vi hinner ses en sväng vid jul/nyår kanske :) kram

2010-11-16 @ 07:42:32
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Moster Bittami

Nu låter du som Carl Berg (aka Karl Appelberg) när han skulle prata om USA och när han var där i början på förra seklet. Pickade, droppade o.s.v. Men förresten tittade inte ni ungar på Emil femtielva gånger???

Vi syns senare. Kram!

2010-11-16 @ 20:46:11



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0