Rantantaaa

Så var ännu en tisdag slut och för en gångs skull känns det jävligt gött! Nästan som om det är torsdag, fast det är tisdag, fattar ni? Inte? Joo för det ska jag tala om (för jag har verkligen INTE sagt det förut);

FYRA DAGARS LEDIGHET MED START PÅ TORSDAG!

Vilket betyder att i morgon är sista dagen på veckan, i morgon är det fredag, i morgon är det  helg. FY FAAAN VAD UNDERBART!!! Älskar den känslan!!

Har haft en väldigt delad dag idag... eller kanske rätt hel men ändå halv.. Gab har varit en ÄNGEL! (För ovanligheternas skull), gjort precis allt jag sagt, vart hur underbar som helst. Meli däremot, vet inte ens om jag orkar dra alltihopa, kan säga som så att hon fick gå och lägga sig klockan sex (egentlig läggdags halv åtta) medan jag skurade handfat och golv. Underbart!

Hela helgen uppbokad, torsdag London och bio, fredag Winter Wonderland med två av mina tre vapendragare och lördag-söndag efter många om och med och promlem med hyra av bil, Bournemouth och Stonehenge, med lite spanjorer, tjecker och min Sara förstås. Kommer bli galet AWESOME!!

Nej, dags att göra något vettigt av resterande tid!

//Golvdansande hasselmöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får underbara dagar nudå och bara har det bra :) själv ska jag fortsätta skriva uppsats och vi har verkligen storm här :) kramar

2010-11-25 @ 07:50:20
URL: http://halvdement.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0