Tio kilo skinka och en liten liten majonästub

Klockan är tjugo i nio och jag vet inte vad jag ska göra. Har läst som en galning hela veckan, köpte sista Harry Potter boken för två dagar sedan och är typ klar. Eller typ snart. Har inget att göra på datorn, för här finns det inget intressant. Ingenting roligt på tv:n, sjukt att det finns så många kanaler som bara visar en massa skit. Eller program jag redan sett. Usch.

Ser fram emot morgondagen åtminstone, ska träffa mina underbara vänner som vanligt. London Dungeon och Sea Life, kommer bli bra hoppas jag. Lite läskigt med spökhuset bara, men det får gå. Har man betalat så har man. Alla lär vara lika scary ändå. Ojoj!

Har i alla fall haft en rätt bra dag idag åtminstone. Började dagen med att titta på tv med ungarna medan Amanda städade huset. Lekte lite play do, ritade lite på papper, gick ut och hoppade i lera, kletade ner hela kläderna med ännu mer lera. Gick till gymmet och lämnade dem in the créche. Hade två timmar för mig själv, underbart! Kom hem, tittade film, käkade pizza och glass och tittade lite mer film. Lade dem rätt tidigt, för självfallet kan de ju inte vara duktga hela dagen. Somnade snabbt, skönt!!

Sitter nu här med problemet från ovan. Nej, får nog bli en till date med Harry, måste se till att få honom klar!

//Gurksallad

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0