terrorisera-barn-dag

Bibbelibobbeliboo...
Kom på att trots hur många animerade barnfilmer jag sett dessa två senaste månaderna, har jag ännu inte fått se min favorit.. kan bero på att de inte har min kära Askungen men ändå, jag saknar!

Så skönt att det äntligen är fredag, trots att jag är tvungen att jobba i morgon efter lunch. Men efter lördag kommer söndag- och då är jag minsann ledig! Och ser fram emot nästa helg med weekendtrip till Bournemouth och Stonehenge. Övernattning med underbara människor.. eller ja de två jag träffat. Är ganska glad jag fick med mig min underbara Sara, så jag åtminstone har någons axel att luta huvudet mot när kärringen blir för gammal.

Har haft en ganska blandad dag idag. Hade ett litet prat med ungarnas lärare, som berättade att båda två var jättejobbiga i skolan och att Gab till och med slog andra barn. japp.. skönt att veta att man inte är den enda de är jobbiga mot ibland! I alla fall, hade tre sköna timmar med Meli, lekte i lite lekplats, gick hem och myste framför tv:n, lekte lite mer. Hämtade sedan upp Gab och hade en trevlig promenad hem, frams tills dess att vi kom innanför dörren. Då sprang hon upp på rummet av någon dum anledning och vägrade komma ner. Fixade lunch och ungen vägrade fortfarande att komma ner, så jag och Meli käkade upp Gabs mat (efter några hot om att vi skulle göra det). Skrattade lite i smyg när jag gick upp till mitt rum och hon krävde lunch. Sorry, but the lunch is gone! He he.. så hon fick en torr macka istället. Japp.. så går det när man messar around med mig. Sorry!

Resten av dagen har gått rätt smort, var nere i Bromley en sväng, lånade lite nya böcker, matade lite gäss och änder och lekte lite lekplats. Rätt skönt ändå!

Yeyyey.. tror jag ska kolla lite Grey's och Vampire Diaries!

Ha det bäst!

//skruttelskrutt

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0